Posts

Showing posts from November, 2009

lol...

I am changing ah...haha...i wanna change back but it seems so hard and far away from me now... Oh well...lol...

CC & BS

Wow...really spend a lot in just this 2 days...cafe cafe n baba&siam in two days... Lol...eat n eat...money by money gone by... Haha...last nite andy and the others from outside malaysia has came back le... So..everything is gonna get cooler... More fun...dota,here i come... I wanna futsal ah... Lol...yeah...mapling n fb is a must!! Wahahahaha...

Business Surround!!

Straight after i am back from KK, i started my busy days... Having a wedding dinner..gathering with friends..teaching in church.. Lol..many things la.. Even doing so much stuffs at nite..limteh with friends.. Wow..magnificent.. Haha...so good the feeling... The busy period will continue onwards till mid dec..wahahaha... Have a nice holidays ba..my dear friends!!

Exhausted Day

I am tired yet i would like to continue on...it's not the end for me... La la la...it's not like what all of u are thinking the things really so real... I can't just lie to all of u... Hahaha...i had a nice first sem here but home is still where i can be myself.. I wanna drive car out and play here play there... Huhu...less than 1 day to go back le...after 8 weeks here...i m gonna be back once again... Home...home...spend less and eat less... Wahahahaha...

1 day=1 sem

One more day left to finish the sem...without realizing... Anyway, i have spend more than 4 months here dy...and tat's not a short period... Huhu...there's 10 sems to go... Semester break for 1 month plus...then continue again... Life goes on every time,second and minutes.. It wait for no one... Wahahaha...tomolo test maths 2 le... May be hardest but tension is still not as high compare to when i study BM... Lol...maths nia ma...^^ Hehe...good luck to me and my friends!! O ya...happy examing n studying to all my form 5 n form 6 friends taking SPM n STPM now... Have a nice day!!

La la la........

La la la...tuesday le... 4 more days to going back...2 more days to exams... Some of my friends went back dy...they finished their exams earlier...while some still located overseas pursuing their educations... Haha...me...still the same... Always facebooking and shopping... Aiks...studying...i will leave that to afterward or tonight gua... Hehe...life is good...

Labuan Trip@!!

Wow...just came back from Labuan just now... haha...had a nice and memorable time with some of my classmates... Driving round labuan...cool... Haha...din drive for so long le... Shop for chocolates...lol...spend here spend there again... Wahahaha...pics will be uploaded some time later la... Huhu...yeah...maths 2...no time for u ah... Walalala...

Phobia 2

Yeepee...after 3 days of exams in a row...it's time to take a break from it... Haha...nice nice...straight after maths 1 test...jiu went out le... Lol...watched Phobia 2...omg...another scary movie... aiks..i was really stunned la... Haha...but really learned a lot from there la... Oh well...one more week to go before i have my maths 2 paper... So...one more week to play!! Wahahaha...shuang ah...may go to labuan this weekend... Lol..cool...

2-2!!

Yeepy...BM is done le... No more thinking of it this sem... Wahahaha...nice nice... The questions was ok...almost the same as the spotted questions given to us before hand.. Lol..i think everyone did quite good la... Lol...so,2 down..2 more to go... Hehe...left with maths... 2 maths paper starting from tomolo... Wow...maths 1...hafta start reading n doing tonight le... Now...jiu play lo...after bm ei... Wahahaha...happy mode once again!!

1 down, 3 more!!

One down, three to go... Woohoo...english was just ok... I give myself a target of 40 over 50... Hehe... Oh well..tomolo is BM le...must work harder tonight... Haha...after tomolo...jiu good lo... Good luck,my dear friends!!

Tips!~

Oh well..woke up early this morning... Just dunno why...can't sleep over 8 am... The first thing i do is facebooking... Lol...not touching books although i know that i will be having exams this afternoon and tomolo's BM... Huhu...got the tips for BM le...now i feel that it's not tat easy as i think by looking at the questions.. Yet,it's still ok de la... Haha...jia you,jia you...

Mode:Happy

Image
This is a picture of Megan Fox for all of you!! Haha...

Today no class as tomolo is the final exams le... Haha...so,everyone can stay back at hostel doing their own "revision". Lol...to be honest, i have not even started reading a page since 8 am when I woke up...has been facebooking...online football...all these while... Huhu...maybe the pressure n tension isn't there yet ba... Coz tomolo's paper is english...hehe... As long u finish doing it,u will definitely get a pass...although pass is never my target... Lol..then to BM on Wed...I have actually finish 2/3 of the books dy... And the last part will only be found in objective questions... So,my mind tell me I am having a quite relaxing time... O ya...the other reason I feel better compared to a few days ago is because I went for a church prayer yesterday nite... Hehe...it really helped me a lot... The things i studied are more easily absorbed... La la la...last nite Chelsea played Manchester United...guess what...Ch…

Love Ya...

Saturday always passed by the easiest and fastest of all of my days here... Coz i hardly need to do anything...i will just have fun outside...n forgot about all the books... Lol..n that's wat i did today... Susahla...but i did touched some when I was back today at about 2-3pm this afternoon... I consulted my senior about BM...n was relieved on what I needed to study... It was not much and I actually had gone through all of it...only left the memorizing part now... Huhu...exams in 2 days time...and some ppl are still so enjoying playing outside... I wish all my friends all around the world all the best in this coming exam and all the exams at anytime anywhere!! Jia you ya...i miss all of u and I love u all.... Wahahahahaha....13 more days...

Tired but Satisfy

Image
Today is a new friday and there's 2 weeks to the day I go back to Sibu... Hehe...wanna see how everything changed...after 6 weeks... Lol...not long yet not short... Last few days was a little but busy plus lazy plus some other matters la...which make me unable to wash my clothes... Moreover with the rainy day...i realized that I have tonnes of clothes today lo...after washing all of them, i felt tired but done with satisfaction... Haha..nice.. And this make me think of another thing...reading books also like this... If we finish reading the tonnes of books in just a few day...we will surely feel stress...and tired... But straight after the exams, we will feel relieved and happy!! Wahahaha...with this motivational thoughts, i know i will surely do well in my exams de la... Got my marks for assignments...yeah...i got 2 As for BI n BM...woohoo...no one in the class did so except me... Lol...super cool... Anyway, i will still have to strive for the best in the coming exams..if not,jiu…

TA

Image
Nite time at Tanjung Aru...Lol...

Noob BM~!!

sien ah sien....noob BM...pls go away la... I dun like u... Susah la...

Wolala!@~

I am starting to feel terrified of a new person I am turning into. I do things a lot different from before. Every time I go out, I will spend so much without thinking of the consequences. I hate it but all the thoughts in my heart just can't stop me from doing so. It's just so unbearable.

Last nite I went to Tanjung Aru with some of my classmates. That was the first time. Oh well, ya...u guess right... I spend another RM20 for the whole trip there. Before that I had spend about RM10 in fohsan... Haha...Tanjung Aru was quite nice at nite... U can't see much as everywhere is so dark... We played on the beach... There are no beach in my hometown...so, u can understand how i feel when i see beach... Hehe...the water was warm and many ppl played there... There were ppl performing dances and singing nearby as well... We went for the food there as well...the food was cheap and nice too... We took lots of pictures as well... Woohoo...after everything was settled...we deci…

Slow And Steady~~

Image
Slow down, you're doing fine. You can't be everything you want to be before your time. Just be yourself more than the things you want yourself to be in. Oh well...exams are near and i guess everyone will be busy preparing for them this coming week. I might be leaving the online thing aside on night, so anyone who wanna find me...can directly call me or sms me ya.. Haha...

20 more!@

The day which the calendar can be flicked over to a new page has arrived... Haha...it's November dy... After counts by counts...I have been in this place for 111 days... Woohoo...20 more days to the end of the sem... Walala...met many great friends...who can chat very well... This makes me very happy... Lol...less than 3 weeks to be back... Cool...can't wait for it...first of all,i need to prepare for my exams first... Woohoo...